KEES reparatie aanvragen

Heb je een probleem met je KEES-product? Geen zorgen! Wij bieden een reparatieservice aan om ervoor te zorgen dat je product weer in topconditie is. Je kunt hier onder uw reparatie aanvraag mail starten.

We beoordelen de schade zodra we je product ontvangen. Als het snel en eenvoudig op te lossen is, repareren we het direct bij je.



Reparatie aanvraag stappen

Reparatie aanvragen

De klant vult een reparatieformulier in met alle benodigde gegevens over het product, het probleem en (indien van toepassing) ondersteunende informatie, zoals foto’s.

Zodra we je formulier hebben ontvangen, beoordelen we de schade en nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Kleine en eenvoudige reparaties kunnen, indien mogelijk, direct bij jou worden uitgevoerd. Voor grotere reparaties kun je het product zelf naar ons brengen of, tegen een vergoeding, laten ophalen. Geef je voorkeur aan tijdens het invullen van het formulier.

Valt de reparatie buiten de garantie? Dan ontvang je vooraf een prijsopgave. We starten pas met de reparatie na jouw akkoord.

Het ophalen van je product is mogelijk tegen een vergoeding van €45,-. Brengen en ophalen is gratis als je het product zelf naar ons servicepunt brengt.

Voor kleine, eenvoudige reparaties streven we ernaar deze binnen 5 tot 10 werkdagen af te ronden. Voor grotere reparaties rekenen we gemiddeld 2 tot 3 weken. We houden je tijdens het proces op de hoogte van de voortgang.

  • Het product dient schoon te worden aangeleverd. Zo niet, dan kan het worden teruggestuurd.
  • Zorg ervoor dat het product goed is verpakt om schade tijdens transport te voorkomen.
  • Na de reparatie kun je het product ophalen of laten terugsturen.

Let op: Hoewel we ons best doen om je product zo goed mogelijk te herstellen, kan een gerepareerd product niet altijd volledig in de oorspronkelijke nieuwstaat worden teruggebracht. Cosmetische schade kan soms zichtbaar blijven.

Reparatievoorwaarden

Algemene Voorwaarden

  • Reparaties zijn beschikbaar voor producten die direct bij KEES zijn gekocht of via een officiële KEES-verkooppartner.
  • Reparatieverzoeken moeten worden ingediend via het officiële reparatieformulier op onze website.

Productvoorbereiding

    • Het product moet schoon en vrij van vuil worden aangeleverd. Vervuilde producten kunnen worden geweigerd of tegen extra kosten worden schoongemaakt.
    • Beschadigingen en defecten dienen zo nauwkeurig mogelijk te worden omschreven in het formulier. Indien mogelijk, voeg foto’s toe van het probleem.

Veiligheid

  • Zorg ervoor dat het product geen gevaarlijke materialen of losse onderdelen bevat bij het opsturen.

Beoordeling en Kosten

  • Nadat we je product hebben ontvangen, beoordelen we de schade. We sturen je een kostenoverzicht en wachten op jouw goedkeuring voordat we de reparatie uitvoeren.
  • Voor reparaties binnen de garantieperiode zijn er geen kosten, tenzij het defect is veroorzaakt door verkeerd gebruik.
  • Voor reparaties buiten de garantieperiode worden kosten in rekening gebracht.

Garantie op Reparaties

  • Op uitgevoerde reparaties bieden we een garantie van 6 maanden. Deze garantie geldt alleen voor het gerepareerde onderdeel.

Verzending en Ophalen

  • Klanten kunnen het product zelf naar KEES brengen of gebruikmaken van onze ophaalservice tegen betaling en wordt vooraf gecommuniceerd.
  • KEES is niet verantwoordelijk voor schade of verlies tijdens transport naar ons. We raden aan om producten goed te verpakken en, indien nodig, verzekerd te verzenden.

Niet-repareerbare Producten

  • Als het product niet gerepareerd kan worden, ontvang je hierover bericht. We sturen het product dan terug of recyclen het in overleg met jou.

Afhandelingstijd

  • De gemiddelde reparatietijd bedraagt 2-3 weken, afhankelijk van de aard van het defect en de beschikbaarheid van onderdelen.
  • Voor kleinere reparaties die eenvoudig op locatie bij de klant uitgevoerd kunnen worden, streven we ernaar deze binnen 5 tot 10 werkdagen te voltooien.

Uitsluitingen

Reparaties worden niet uitgevoerd als:

  • Het product zodanig beschadigd is dat herstel onmogelijk is.
  • Het defect is veroorzaakt door onoordeelkundig gebruik of aanpassingen door derden.
  • Het product buiten de garantievoorwaarden valt en je geen akkoord geeft op de kostenraming.

Contactinformatie

Voor vragen over je reparatieaanvraag kun je contact opnemen via: 

Zorg dat je je ordernummer of reparatienummer bij de hand hebt voor snellere afhandeling.